STATUS UPDATED!
Bonjour Fellass, welcome and follow ok ? Be nice .
//abcdefghiloveyouvwxyz ♥: Kembali Bersatu :')

header II

header II
♥Hello myCuteFellas, WelcometomyWorld.Be nice ok? Lovemee? Loveyoutoo. Hatemee? GodieePlease. IfnotMind, Leaveyour footprint here. Bye, Thankyou :*

Kembali Bersatu :')

Alhamdulillah, this holiday i can fix my problem with him. And syarat merepek yang kitorang takkan contact smpai abis SPM dibubarkan. Haha, siapa sanggup kan? And i feel very happy wa sa'idah. Eh? Biarpun aku takde fon skrg ni T^T  But, takpe aku sabar. In shaa Allah aku akan rampas kmbali fon yang ada dlm kreta abah. But it seem like Abah always check my phone. I mean, check kot kot aku ambik ka. Hahaha, but i need it. Abah, freedom need me. And also phone. Nk bg kat sapa bnda tuh kan? Buat saka dlm kreta abah jaaaaaaaaa. Baik kasi kat Yaya balik. Hiks ;D Tp masa awal awal aku ada guna phone kakak aku buat otp. Aku rasa dah kantoi sbb phone tu dia pgang skrang. Haha, dulu bukan main buang lagi. Ye la, dpt phone baru kaaaaan. Ups. Hmm, brbalik kpd tajuk. Maybe abah tgah prhatikan aku skrg. Hahaha, i don't care. Abah, sprti kata abah, "Kalau anak anak boleh tunjuk dia berjaya, Abah tunaikan apa apa permintaan dia" And aku like wow. And i have my own wish. Just wait for my successful and proud for me. Thankyou. Ohoho. And i feel like tak sabar nak SPM but I hate being FORM 3 student. PT3 candidate. Bahan ujikaji makmal Kementerian Pelajaran Malaysia. They called me immature. Diorang ckp aku still kebudak budakan and takleh nikah. Hhaha, nikah awal tu benda baik. Elak maksiat. Hmm. Okey 4 years to go babe. 2017. Haha. Tak sabar bhai. Okey gotta go. Byebye. Assalamualaikum ;)

No comments:

Post a Comment

Young to Old (:

Daisypath Happy Birthday tickers