STATUS UPDATED!
Bonjour Fellass, welcome and follow ok ? Be nice .
//abcdefghiloveyouvwxyz ♥: That Night :* #Qiamullai xjadii :'(

header II

header II
♥Hello myCuteFellas, WelcometomyWorld.Be nice ok? Lovemee? Loveyoutoo. Hatemee? GodieePlease. IfnotMind, Leaveyour footprint here. Bye, Thankyou :*

That Night :* #Qiamullai xjadii :'(

Ouh, okey, nak crita pasal malam tu. Okey, tapi xleh crita panjang2 nanti kantoii. Hahaha, hurm, malam tuh slepas berbual dgan kak Nani & others# LastEntry , Okey kitorang pun prgilah bilik Kak B. Okey, Hahaha. kat situh aku baca novel. Masa tuh pkul 11 lebih. So, aku pun baca baca punya baca. Memang novel 1 sorang. Kak B main camera, Kak Nani dgar MP3, Kak A gayut, Abdah , Dayah, Aku baca novel cinta. Fiqah, baca novel buddak2 . Hohoho. Memang HANCUSS kitorang masa tuh. Hahaha. Memang kena jaga betul2 lah. Kalau bunyi org ketuk pintu, terus smbunyikan benda haremm tuh. Ohmyy, Hahaha. So, memang malam tuh xkhusyuk sangat aku membaconyoo.


Tapi entahler, tahun depan acanno. Hurm, memang nak buat kerja gila tuh tapi takut tertangkap. Kalau tertangkap, memang KEM NUR lah tempat nyo. Hohoho. Hahah, dalam pkul 1.30 kitorang pun balik bilik, masa ontheway balik bilik tu, tgok ada orang mandi. Haha. so, aku dgan kak Nani pun berjaga la. Hurm, so, kitorang pun berjagalah#EntriSblumNi. Hahaha. Ok, lpas tuh dalam pkul 3.45 pagi, aku , Kak Nani, Dayah pun prgilah mandi. Hurm, memang sejuk gilaaa. Hahaha. Ok, lepas mandi, kak Nani pun tidur. Dayah baca Majalah Al Arif. Hurm, aku pun mgantuk gila. So, aku pun tidur la.

Oh, memang cedih gilaaaaaa, hurm, pagi tuh aku bangun pkul 7. 30 PAGIIIIIIIIIIIII. Astaghfirullahalazimmm., habis trtinggal subuh. Qiam yang dinantikan terus hilang. Memang pagi tuh kalu gilerrr. ohoh. miss that time :'D Okeylah tu jer, byebye :) Love you All :* muahhseciputt.

No comments:

Post a Comment

Young to Old (:

Daisypath Happy Birthday tickers