STATUS UPDATED!
Bonjour Fellass, welcome and follow ok ? Be nice .
//abcdefghiloveyouvwxyz ♥: Err, Kawan je eh? --'

header II

header II
♥Hello myCuteFellas, WelcometomyWorld.Be nice ok? Lovemee? Loveyoutoo. Hatemee? GodieePlease. IfnotMind, Leaveyour footprint here. Bye, Thankyou :*

Err, Kawan je eh? --'

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakaaatuh,

Oukey, Kita kawan je eh? Maybe we can be best friend? Hahaha. Okey, no probb. Tapi aku takut aku tersangkut lah dgan kauu. Ohmaigad, so sadd. Hurm, okey, I hope it too. We can be best friend untill forever without meet me and know me. I'm sincerely want to be friend with you. Hurm, xtahulah sbb skrang bunyi bunyi kawan dgan llaki lagi best dripada kawan dgan perempuan. Err, btul ke? mintak kepastian ler betul ke tidokk. Hohohoo.


Erm, tapi a girl also need a friend who is a boy. maybe one, or two. Hewhewhew. Hurm, memang kita perlukan sebabnya? xperlu nk jeles jeles kalau ada beg comei lagii. nak lawan sape paling comei. Tapi yang paling xsedap nyo bila kita kawan dengan lelaki ni, lpas tuh dia cakap dia nk couple dgan dia ni dia ni. Okey, masa tuh mgkin kita jeles laa --' Atau mgkin masa tu kita baru sedar yang kita mencintai dia. Ohhhh, tak mungkinnn. Hurm, benda nih yang aku tak nak berlaku nih. Boleh gilaa. Tapi mybe klau kita rasa macam tu, dia pun akan raas macam tuh jgak. Err, maybe this quote absolutely truee ;)


Errr, xsei lah bnda nih terjadii. Err, kawan je lah eh? Hurm, xnak lah jatuh jatuh nih. Sakit kalau dipermainkan. Yea? Hurm, tapi mg skmo main main. sikit sikit oyak "Mg lah jadi bini aku. Meh masok katku" Omaigatttt. Hurm, cair lah jgak. Tapi kita kawan lah yeee? Hurm, kalu mg mrajuk mesti aku nak pujuk mg. Aku xsei lah mg mikir aku nk ko mg. Aku just xsei mg baloh nga aku. Nnti kito lost contact keiii. Errr, xsei lah gituh. Plish plish plish. Kita kawan sampai syurga kan? Hohoho


Hurm, maybe I don't need a BFF but I need for BBF. A boy that nothing to me can make me happy in how he do. err, broken english. Okey. Mybe dia suka merapu kat saya. Erm, he's a looser. But he's my looser. Hahaha. Hurm, nk tahu knapa a girl want to be friend with guy?


Hahaha, TRUE RIGHT? Ohohoho. Yeahhh! I'm win again. Hahaha, Hurm, ada skali tuh, virus menatang crush ape benda lah. Permainan facebook yang terbaru. Yang dia tunjuk sape crush kita. Gilaa. dia#BBF tertekan, so, kluarlah kat wall dia yang dia ni crush aku. Hahaha. aku xtahu pun, tapi dia cakap ramai kawan kawan dia komen. Bertuahlah. err, macam macam. Lgipun bukan aku sorang. Iman pun kena skali. Grrr, Haha, tapi aku rasa lama kot aku xbukak fb. Aku bukak tuh, dia terus minta maaf. Hah? pelik doh aku. pastu dia pun crita lah pasal benda alah tuh. Huhhh, mujur aku lama xonline. Haha. tapi masa tuh aku nampak keikhlasan dia nk kawan dgan aku. Hahaha, okey. apa apa pun, Iloveyou, friend ;)

No comments:

Post a Comment

Young to Old (:

Daisypath Happy Birthday tickers